EXTEN – virtuális telefonos alközpont
Az EXTEN olyan telefonos alközpont menedzselő rendszer, mely alkalmas többféle típusú SIP protokollt használó alközpontok egyidejű menedzselésére. Használatával teljes mértékben mentesül a bonyolult softswitch szoftverek kezelésének terhe alól. A telephelyek központjai a webes felületen keresztül egységesen konfigurálhatóvá vállnak, az átlátható menürendszer biztosítja a funkciók egyszerű és gyors kezelhetőségét. |
Kiknek ajánljuk?
Az EXTEN telefonközpont rendszert olyan vállalkozások számára ajánljuk, aki speciális telefonszolgáltatás igényeiket költséghatékonyan és egyszerű, beállítási lehetőségekkel szeretnék kielégíteni.
A rendszer az alábbi főbb funkciókkal segíti cége ügymenetét:
- Könnyen kezelhető webes kezelőfelület
- Híváscsoportok és mellékek menedzselése
- Kimenő hívások korlátozhatósága
- Hívások hangrögzítése
- Szolgáltatói SIP kapcsolatok kezelése
- Fax to Mail megoldás
Könnyen kezelhető webes kezelőfelület:
A web-en elérhető felületen keresztül rendkívül könnyen, az irodai infrastruktúrától függetlenül, távolról módosítható telefonközpontjának működése.
Híváscsoportok és mellékek menedzselése:
A felhasználókhoz közös mellék hozható létre, így minimalizálható az elvesztett hívások száma. A ◦ híváscsoportok segítségével beállítható, hogy egy külső telefonszámra beérkező hívás több felhasználói melléken is végződjön.
Kimenő hívások korlátozhatósága
A mellékekről kimenő hívások korlátozása könnyen beállítható a legkülönbözőbb igényeknek megfelelően (pl.: emeltdíjas-, nemzetközi- vagy mobil hívás tiltás) Hívások hangrögzítése A rendszer lehetőséget ad a mellékről kimenő hívásokat felvételére és visszahallgatására.
Szolgáltatói SIP kapcsolatok kezelése
Akár több telekommunikációs szolgáltatóval való IP alapú (SIP) hangszolgáltatás párhuzamos kezelésére is módja van a rendszer segítségével.
Fax To Mail:
A beérkező faxhívásokat a rendszer automatikusan emailben továbbítani tudja a beállított címzetteknek.