Elérhetőségek
Telefonos ügyfélszolgálat: 80/811-118 (és 24 órás telefonos hibabejelentő)
Telefonos ügyfélszolgálat nyitva tartás:
- Hétfő: 8:00-20:00
- Kedd: 8:00-20:00
- Szerda: 8:00-20:00
- Csütörtök: 8:00-20:00
- Péntek: 8:00-20:00
- Szombat: Hibajelentés hangpostára
- Vasárnap: Hibajelentés hangpostára
Egyéb elérhetőségek
E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Support e-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
Postai cím: 7624 Pécs, Budai Nagy Antal u. 1.
Fax szám: +36-1-890-0891
Az Előfizető felszólamlási lehetőségei
1. A hálózat kiépítésével, átépítésével, az előfizetői szolgáltatások műszaki minőségével, a hibabejelentő szolgálat működtetésével kapcsolatos vita esetén az NHH-hoz vagy a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjéhez:
Nemzeti Hírközlési Hatóság Pécsi Iroda
- Cím: 7624 Pécs, Alkotmány u. 23.
- Telefon: 06-72-508-800; Telefax: 06-72-508-808
2. Az ügyfélszolgálat működtetésével (panaszügyintézés, díjreklamáció, kötbér, kártérítés, stb.) kapcsolatos vita esetén:
Nemzeti Fogyasztóvédelmi Hatóság Pécsi Kirendeltség
- Cím: 7622 Pécs, Bajcsy Zs. E. U. 14-16., Tel.: 72/510-790
3. A Szolgáltató általános helyi vállalkozási tevékenységével kapcsolatos jogvita esetén:
Pécs M.J.V. Jegyzője
- Cím: 7621 Pécs, Kossuth tér 1-3., Telefon:72/533-800