Tájékoztatás tervezett karbantartásról (2017.október 24-25.)

on .

Tájékoztatjuk Ügyfeleinket, hogy optikai hálózat átépítés miatt 2017 október hónapra szolgáltatás leállással járó kiesés várható.

Tervezett időpontja: 2017.10.24. 22:00 – 2017.10.25. 02:00

Érintett szolgáltatások: ADSL, bérelt vonali internet

A kiesés nem érinti a Váci-188 adatközpontban nyújtott szerverhoszting szolgáltatást!

Az esetleges kellemetlenségekért szíves elnézésüket kérjük és megértésüket előre is köszönjük!

Üdvözlettel: Drávanet Zrt.

Tájékoztatás szerver hoszting költözésről (Váci-188 Adatközpont)

on .

Az Enternet 2001 Kft., az EQNet Zrt. és a Proserver Kft. társaságoktól átvett szerver hosztingos ügyfelek gépeinek fizikai átköltöztetése az új Váci-188 Adatközpontba a mai nap megkezdődött. A költözés ütemezését és részleteit minden ügyfelünkkel személyesen előre egyeztettük. Az új adatközpont elérhetőségei az alábbiak:

§  Cím: 1138 Budapest, Váci út 188. III. emelet

§  Telefon: 06-1/776-6666 (0-24 órás ügyelet)

§  Mobil: 06-30/853-5790 (0-24 órás ügyelet)

A gépeket saját maguk költöztető ügyfelek részére is biztosított a zökkenőmentes bejutás az Adatközpontba. Napközben a Váci úti irodaház főbejáratán keresztül (földszinti portaszolgálat), éjszaka pedig az épület oldalán, a Paduc utca felöl a teherlifttel bonyolítható le a gépek szállítása. Bármely probléma esetén a fenti telefonszámok hívhatók, és az ügyeletes kollégák segítenek a bejutásban.

Tájékoztatás az Enternet és EQNet ügyfelek részére

on .

Az Enternet 2001 Kft., illetve az EQNet Infokommunikációs Zrt. az előfizetői szerződések többségét 2017. január 31-i fordulónappal a Drávanet Zrt.-re ruházta át. Ennek értelmében 2017. február 1-től a korábban Enternet/EQNet ügyfelek részére a Drávanet Zrt. biztosítja az internet, telefon, szerver és egyéb kiegészítő szolgáltatásokat.

A szolgáltatóváltással kapcsolatban Önnek nincs teendője. A változás nem érinti az Ön által használt IP címeket, bejelentkezési azonosítókat vagy telefonszámokat! Azok változatlanok maradtak.

2017. február 1-től a szolgáltatást a Drávanet Zrt. saját Általános Szerződési Feltételei (ÁSZF) szerint változatlan feltételekkel nyújtja. A szolgáltatás paramétereiben, díjakban, kedvezményekben és hűségfeltételekben semmilyen változás nem történt. A Drávanet Zrt. vonatkozó Általános Szerződési Feltételei elérhetőek a honlapon.

Tájékoztatjuk, hogy a fentiek értelmében 2017. február hónaptól a szolgáltatási díjakat tartalmazó számlákat a Drávanet Zrt. küldi meg az Ön részére. A folyamatban lévő migráció miatt az első számlát Ön a megszokott időpontnál később, április közepén kapja kézhez. Bővebb információval a későbbiekben jelentkezünk.

Bízunk benne, hogy Ön elégedett lesz a szolgáltatásunkkal!

Üdvözlettel: Drávanet Zrt.

Ügyfélszolgálati szám változás

on .

A Drávanet Zrt. ezúton tájékoztatja ügyfeleit, hogy a jelenlegi 06-40/811-118 ügyfélszolgálati száma 2016.július 1-től megszűnik.

Az új ügyfélszolgálati zöld számunk: 06-80/811-118

Az új ügyfélszolgálati szám bármely belföldi hálózatból ingyenesen hívható.

 

Üdvözlettel: Drávanet Zrt.

 

Tájékoztatás

on .

A Drávanet Zrt. ezúton tájékoztatja ügyfeleit, hogy 2013.07.31-től a 1138 Budapest, Váci út 168/b alatt üzemeltetett személyes ügyfélszolgálatát a 2003.évi C törvény 138.§.(1) pontjára való hivatkozással megszünteti. A változással egyidejűleg a korábbi 1250-es telefonszám helyett, a 40/811-118-as kékszám (helyi tarifával hívható) kerül bevezetésre, amelyen munkatársaink továbbra is állnak a rendelkezésükre.

Telefonos ügyfélszolgálat - nyitva tartás: H-P 8:00-20:00 Sz-V:zárva

Üdvözlettel: Drávanet Zrt.

Partnereink

maverixlogo